• ᲙᲝᲜᲢᲐᲥᲢᲘ
    • ENG
    • Search
    Chubinashvili Centre
    • ᲛᲗᲐᲕᲐᲠᲘ
      • ᲩᲕᲔᲜ ᲨᲔᲡᲐᲮᲔᲑ
      • ᲡᲢᲠᲣᲥᲢᲣᲠᲐ
      • ᲡᲐᲔᲠᲗᲐᲨᲝᲠᲘᲡᲝ ᲣᲠᲗᲘᲔᲠᲗᲝᲑᲔᲑᲘ
      • ᲡᲐᲯᲐᲠᲝ ᲘᲜᲤᲝᲠᲛᲐᲪᲘᲐ
      • ᲡᲢᲐᲟᲘᲠᲔᲑᲐ
      • ᲬᲘᲒᲜᲔᲑᲘᲡ ᲒᲐᲧᲘᲓᲕᲐ
      • ᲡᲘᲐᲮᲚᲔᲔᲑᲘ
    • ᲡᲐᲛᲔᲪᲜᲘᲔᲠᲝ ᲡᲐᲥᲛᲘᲐᲜᲝᲑᲐ
      • ᲞᲠᲝᲔᲥᲢᲔᲑᲘ
      • ᲞᲣᲑᲚᲘᲙᲐᲪᲘᲔᲑᲘ
      • ᲙᲝᲜᲤᲔᲠᲔᲜᲪᲘᲔᲑᲘ ᲓᲐ ᲡᲔᲛᲘᲜᲐᲠᲔᲑᲘ
      • ᲡᲐᲯᲐᲠᲝ ᲚᲔᲥᲪᲘᲔᲑᲘ
      • ᲑᲘᲝᲑᲘᲑᲚᲘᲝᲒᲠᲐᲤᲘᲔᲑᲘ
    • ᲥᲝᲑᲣᲚᲐᲫᲘᲡ ᲚᲐᲑᲝᲠᲐᲢᲝᲠᲘᲐ
    • ᲑᲘᲑᲚᲘᲝᲗᲔᲙᲐ ᲓᲐ ᲐᲠᲥᲘᲕᲘ
      • ᲑᲘᲑᲚᲘᲝᲗᲔᲙᲐ
      • ᲐᲠᲥᲘᲕᲘ
    • ᲒᲐᲛᲝᲤᲔᲜᲔᲑᲘ
      • ᲒᲐᲛᲝᲤᲔᲜᲔᲑᲘ
      • ᲒᲐᲚᲔᲠᲔᲐ
      • ᲓᲐᲠᲑᲐᲖᲘ
    • ᲔᲚ.ᲠᲔᲡᲣᲠᲡᲔᲑᲘ
      • Ars Georgica
      • el.ge
      • academia.edu
  • >> მთავარი \ Publications \ Books \ Recommendations to monument-lovers, i.e. how to treat monuments

    Recommendations to monument-lovers, i.e. how to treat monuments

    By admin on დეკემბერი 30, 2008

    Recommendations to monument-lovers, i.e. how to treat monuments

    Authors: Lali Andronikashvili, Mariam Didebulidze, Dimitri Tumanishvili

    Ministry of Culture, Monument Protection and Sport of Georgia

    The George Chubinashvili National Research Centre for Georgian Art History and Heritage Preservation

    Tbilisi 2008

     

    Posted in Books, Publications.
    Share
    Previousოთხწლიანი თანამშრომლობა ტოკიოს ტექნოლოგიის ინსტიტუტთან
    NextAncient Georgian Art
    032 299 05 88
    g_ch_centre@yahoo.com
    საქართველო, თბილისი, ათონელის ქ. №9

    © 2025 გიორგი ჩუბინაშვილის სახელობის ქართული ხელოვნების, ისტორიისა და ძეგლთა დაცვის ეროვნული კვლევითი ცენტრი

    • ᲛᲗᲐᲕᲐᲠᲘ
      • ᲩᲕᲔᲜ ᲨᲔᲡᲐᲮᲔᲑ
      • ᲡᲢᲠᲣᲥᲢᲣᲠᲐ
      • ᲡᲐᲔᲠᲗᲐᲨᲝᲠᲘᲡᲝ ᲣᲠᲗᲘᲔᲠᲗᲝᲑᲔᲑᲘ
      • ᲡᲐᲯᲐᲠᲝ ᲘᲜᲤᲝᲠᲛᲐᲪᲘᲐ
      • ᲡᲢᲐᲟᲘᲠᲔᲑᲐ
      • ᲬᲘᲒᲜᲔᲑᲘᲡ ᲒᲐᲧᲘᲓᲕᲐ
      • ᲡᲘᲐᲮᲚᲔᲔᲑᲘ
    • ᲡᲐᲛᲔᲪᲜᲘᲔᲠᲝ ᲡᲐᲥᲛᲘᲐᲜᲝᲑᲐ
      • ᲞᲠᲝᲔᲥᲢᲔᲑᲘ
      • ᲞᲣᲑᲚᲘᲙᲐᲪᲘᲔᲑᲘ
      • ᲙᲝᲜᲤᲔᲠᲔᲜᲪᲘᲔᲑᲘ ᲓᲐ ᲡᲔᲛᲘᲜᲐᲠᲔᲑᲘ
      • ᲡᲐᲯᲐᲠᲝ ᲚᲔᲥᲪᲘᲔᲑᲘ
      • ᲑᲘᲝᲑᲘᲑᲚᲘᲝᲒᲠᲐᲤᲘᲔᲑᲘ
    • ᲥᲝᲑᲣᲚᲐᲫᲘᲡ ᲚᲐᲑᲝᲠᲐᲢᲝᲠᲘᲐ
    • ᲑᲘᲑᲚᲘᲝᲗᲔᲙᲐ ᲓᲐ ᲐᲠᲥᲘᲕᲘ
      • ᲑᲘᲑᲚᲘᲝᲗᲔᲙᲐ
      • ᲐᲠᲥᲘᲕᲘ
    • ᲒᲐᲛᲝᲤᲔᲜᲔᲑᲘ
      • ᲒᲐᲛᲝᲤᲔᲜᲔᲑᲘ
      • ᲒᲐᲚᲔᲠᲔᲐ
      • ᲓᲐᲠᲑᲐᲖᲘ
    • ᲔᲚ.ᲠᲔᲡᲣᲠᲡᲔᲑᲘ
      • Ars Georgica
      • el.ge
      • academia.edu